سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین: به صورت رسمی چیزی درباره گفتگو‌ها دریافت نکرده‌ایم-راهبرد معاصر
رایزنی وزرای خارجه ایران و انگلیس با محوریت تجاوز اسرائیل حزب‌الله عراق: آمریکا باید بهای حمله اسرائیل به ایران را بپردازد دست رد ژنرال السیسی به سینه نتانیاهو سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین: به صورت رسمی چیزی درباره گفتگو‌ها دریافت نکرده‌ایم کامالا هریس: ایران به حمله نظامی اسرائیل پاسخ ندهد هشدار غرب به نتانیاهو: اقتصاد کرانه باختری را فلج نکن درخواست سه کشور از شورای امنیت برای تشکیل جلسه فوری درباره تجاوز اسرائیل به ایران ۱۸ شهید و مجروح در بمباران حاره صیدا در جنوب لبنان عراقچی در کمیسیون امنیت ملی: خواهان جنگ نیستیم اما از جنگ فرار نمی‌کنیم ایران: هم‌دستی آمریکا در جنایت رژیم صهیونیستی قطعی است در دیدار نمایندگان ایران و روسیه در وین چه گذشت؟ نامه عراقچی به شورای امنیت و گوترش درباره تجاوز اسرائیل افزایش شمار شهدای لبنان به ۲۶۵۳ شهید وقوع یک حادثه امنیتی سخت علیه صهیونیست‌ها در جنوب لبنان حزب الله خواستار تخلیه فوری ده‌ها شهرک صهیونیست نشین شد

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین: به صورت رسمی چیزی درباره گفتگو‌ها دریافت نکرده‌ایم

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مقاومت به صورت رسمی چیزی درباره گفتگو‌ها دریافت نکرده است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 27
کد خبر: ۲۶۱۳۸۴

به گزارش راهبرد معاصر، «محمد الحاج موسی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: ما به عنوان مقاومت فلسطین چیز رسمی‌ای را درباره گفتگو‌ها دریافت نکرده‌ایم.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه سخنان خود افزود: ما از شروطی که در قالب پیشنهاد بایدن با آن موافقت کردیم، کوتاه نخواهیم آمد.

موسی ادامه داد: دولت آمریکا با حمایت نامحدود از رژیم اشغالگر آرای بسیاری از یهودیان را از آن خود کرد. این دولت در حال حاضر نیز تلاش می‌کند با ادعای اینکه خواهان توقف جنگ است، آرای مردم عرب و مسلمانان را به دست بیاورد.

وی افزود: ما از اشغالگران می‌خواهیم که در برابر آزادی اسرا بها بپردازد. این بها، آتش‌بس و عقب‌نشینی کامل است. هدف اصلی این جنگ کوچاندن ملت فلسطین است، بنابراین ما نمی‌توانیم برگ اسرا را از دست بدهیم تا دوباره تجاوزگری از سرگرفته شود.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ما خواهان توافقی هستیم که دربرگیرنده آتش‌بس باشد. ما از توافقی استقبال می‌کنیم که بر قاعده شروط اعلامی ما انجام شود.

موسی ادامه داد: گردان‌های مقاومتِ تاسیس‌شده از سوی گردان‌های قدس در کرانه باختری به مقابله با اقدامات بن گویر و اسموتریچ ادامه خواهند داد./ مهر 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده